miercuri, 2 decembrie 2009

Nu mai pot !

Nu mai pot fratilor...asa ceva e strigator la cer!
Tot incerc de ani de zile sa traiesc in lumea mea,sa las draq mizeria din jur, sa nu ma uit la tv,sa nu citesc tabloidele zilnice cu mii de vedete de tot felul, sa nu caut lantisoare de aur in salam si tot asa.Ieri am facut o greseala uriasa..m-am uitat vreo doua`j de minute la Tv de ziua Romaniei...groaza e singurul lucru pe care il pot spune, nu reusesc sa-mi revin nici acum.Niste idioti se ucideau pentru o farfurie de plastic de fasole si un pahar de vin fiert indoit cu apa.Niste babe cantau ceva si au cazut ingenunchiate de aburii alcoolului."My God" iata ce am ajuns...Romania,Europa 2009..de necrezut!!
Pur si simplu neuronii incep sa o ia razna si pun mii de intrebari,stiu..ma puteti condamna ca nu stiu ce e aia saracie,ca nu stiu cat de greu e sa te imbulzesti pentru o coaja de paine.......NU..nu e adevarat,am vazut oameni cu stare care se ucideau,cu costum,cu cravata si sapca de rapper...Haideti fratilor...asta e bataie de joc ,romanii nu stiu sa se pretuiasca ,nu au acel respect de sine,le place gloata,imbulzeala( ati vazut si pe la sarbatori religioase dezastrul ) ......romanului ii sta bine sa se planga,sa aduca injurii sa provoace mila! Vedeam 4 iulie la americani,sa o iei razna,focuri de artificii,cantare,bucurie..vedeam acelasi lucru la brazilieni care stim ca-s muci ,cu carnavale,RIO,dans, bucurie.. ce vad la noi DEZASTRU! pe bune chiar imi imaginam o europa medievala,undeva pe la 1400-1500 cand mancau din sosoni, rupeau carenea cruda de pe animale,se bucurau de mizerie si bautura!..Dupa 500 de ani,Romania nu a evoluat deloc din punct de vedere social.
AVEM de toate,tara,bogatii,bani din afara,bani din interior,dar suntem varza..mi-e rusine...asa ne-au vazut toti...strainilor le e frica sa vina la noi,or sa creada ca suntem canibali,animale care abia asteapta sa devoreze de vii corpurile spalate. Nu se poate,ne ucidem singuri,ne meritam soarta,nu o sa ajungem nicaierea.
Ce sa le spun,cati voluntari din lume trebuie sa vina sa stranga gunoaiele si a doua zi primaria sa le arunce la loc pentru a recupera 500 saci de plastic noi?( va pun si poze sa nu ziceti ca vorbesc pe nas). Sa ce?! ce sa le spun,cum sa-i conving,ce sa-i invat fratilor pe acesi romani?! Ca ar fi bine sa se sinucida, sa ne lase in pace,sa nu ne mai traga in jos...ce sa le spun,cum sa-i conving?
Vreau sa plec,mi-e rusine de noi,de politicieni,de batrani,de tzigani,de manelisti,de cocalari,de analfabeti,de bestii care-si bat copii,de soti care-si ineaca zilele in bautura,de mizeria pe care o vad in jurul meu la tot pasul.Deja Bob Marley,The Doors,Elvis,Pavarotti,rock-ul,Tudor Gheorghe,Liviu Vasilica nu ma mai ajuta..nu mai pot astupa mizeria asta,nu mai frate,nu mai!!
As putea continua la infinit..dar pentru cine,de ce ....din pacate lucrurile astea nu pot naste in mine decat un sentiment pe care il urasc,"HATE"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu